سفارش تبلیغ
صبا ویژن


*+* شیرین بی فرهاد *+*

 

رفیق من سنگ صبور غم ها .. به دیدنم بیا .. که خیلی تنهام ..

هیچکی نمی فهمه چه حالی دارم .. چه دنیای زار و نزاری دارم ..

مجنونم و دلزده از لیلیا .. خیلی دلم گرفته از خیلیا

نمونده از جوونیام نشونی ..پیر شدم ، پیر تو ای جوونی ..

تنهای بی سنگ صبور ، خونه ی سرد و سوت و کور ..

اگرچه هیچکس نیومد سری به تنهاییت نزد ..

اما تو کوه درد باش ، طاقت بیار و مرد باش ..

اگر بیای همونجوری که بودی ..

کم میارن حسودا از حسودی ..

صدای سازم همه جا پر شده ..

هرکی شنیده از خودش بیخوده ..

اما خودم پر شدم از گلایه .. هیچی ازم نمونده ، جز یه سایه ..

سایه ای که خالی از عشق و امید .. همیشه محتاج به نور خورشید ..

*******************************************************

سلام رفیق من .. سلام سنگ صبور من ..

کجایی .. حالت چطوره ؟؟  آسمونت که آبیه ؟؟
دلم برای تو و حرفات یه ذره شده ..

دل مهربونت که نگرفته ؟؟

می خوام حرفای تکراری بگم .. مثل همیشه ..

شعرای قدیمی .. حرفای کهنه و نم گرفته ..

اما بزار بگم ... برات بگم تا آرومتر بشم ..

عزیزم .. تک سوار مهربونم ..

دلم برای خنده هات .. برای دوست دارمای قشنگت ..

دلم بیشتر از همیشه هواتو کرده ..

این روزا چطور می گذرن ؟؟ امتحانا چطوره ؟؟
مثل همیشه ای عزیزم .. موفقی ..   -* -*

تک ستاره ی آسمونم .. اون چند خط پایین رو برای تو گفتم ..

منو ببخش اگه کمن .. اگه بد یا اگه بی قافیه .. دلم وقتی پر میشه ..

دلم می خواد برات بنویسم .. همین و بس ..

حالا از ته ته دلم برات می نویسم ..

                    " دوستت دارم عزیزم تا آسمون "

رنگ قرمز برات نوشتم رنگ عشق

بیشتر از همیشه مراقب خودت باش ..

چون یکی اینجا نگران حال توئه ...

با خجالت و شرم همیشگیم . مثل تربچه نقلی ..

                     +*+*+*      باهات میمونم آقا موشه ی من            +*+*+*

این تویی ... که چشات رویا شده برام .. ولی هنوزم .. هر روز هفته پریشونت می شم ..

باز تنهایی و شب و سکوته .. باز دوباره یاد تو و غم نبودت ..

*******************************************************

با تو بودن ای ستاره ای همه دار و ندارم ..آرزو بود .

هم صدایم..  مثل رویا

بی تو بیکس.. بی تو تنها.. بی تو چون ابر ، بی قرارم ..

ای تو مهتابه شبانه .... ای چو دریا پر هیاهو ..

ای که پرواز تو  و من روزگاری در قفس بود .

این قفس بشکستو رفتیم ..

ای ستاره .. " همچو آهو "

*******************************************************

می خوای برات بگم منظورم از این کلمه های غریب چیه ؟؟

ستاره تویی تک ستاره ی من

مهتاب شبانه به تو می گم .. چون شبام با تو رنگ شادی می گیرن ..

تو مثل دریایی .. چون با حرفا و گفتن عشقت مثل موج سمت زندگی حرکت میدی ..

قفس .. روزای بی عشقی من و تو  بود ..

آهو من و توییم .. دو تا آهوی خوش خط و خال .. با هم میریم تا " آخرش "

*******************************************************

در من ترانه های قشنگی نشسته اند
انگار از نشستن  ِ بیهوده  خسته اند
انگا ر سالهای  زیادی ست  بی جهت
امید  خود  به این دل ِ دیوانه  بسته اند
ازشور و مستی  ِ پدران ِ  گذ شته مان
حالا به من رسیده و در من نشسته اند ...
من باز گیج می شوم از موج واژه ها
این بغضهای تازه که در من شکسته اند
من گیج گیج گیج ،  تورا  شعر می پرم
اما تمام پنــــجره ها ی تــو بستـــه اند...

***************************************************

می خوام بهت بگم پیشم بمون .. اما نمیشه !!!

می خوام بهت بگم نرو نرو .. مگه چی میشه ؟؟

بعد تو پرسه می زنم این  شبای خسته رو ..

تو باید می رفتی .. اما پشت سرت گفتم نرو ...

***************************************************

آقا کوچولوی بزرگه مهربون ..

بازم مراقب  خودت باش..

به یادتم .. به یادم باش ..

بازم پیشت میام .. تو هم به دل من یر بزن ..

به امید دیدارت .. d.d.d.d.d -*  Kiss On … ??!!    

ح . و

 


نوشته شده در جمعه 87/2/20ساعت 11:17 عصر توسط ..... alone night girl ..... نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ